Dlaczego Konkurs Branżowy Online?
Wyniki badania "Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool", które zostało przeprowadzone
w pierwszej połowie 2014 roku przez firmę Nielsen dowodzą, że aż 70% osób ufa zdaniu internautów
na temat różnego typu produktów czy usług. Między innymi na podstawie tych badań powstał
pomysł, żeby zorganizować pierwsze w Polsce konkursy internetowe online. Wygrana w tego typu
przedsięwzięciu to najlepsza możliwa opinia wystawiona przez użytkowników sieci, będących
klientami danego salonu kosmetycznego.
Uczestnik otrzymuje pakiet materiałów,
jednak – co ważniejsze, organizacja kreuje swoją markę w Internecie – z
jednej strony poprzez zapraszanie obecnych klientów do głosowania na
własnej stronie internetowej, a z drugiej dzięki wizytówce na portalu
konkursu, który dziennie odwiedzany jest przez tysiące ludzi.
Po przeprowadzeniu konkursu każdy salon otrzyma od nas informację o liczbie głosów
w formie pliku PDF, który po wydrukowaniu będzie mógł powiesić w widocznym dla klientów
miejscu. Laureat otrzyma wydrukowany na eleganckim papierze dyplom oraz grawerowaną statuetkę.
Po co brać udział w konkursie?
Celem wyróżnienia jest promowanie wysokiej jakości produktów i usług oraz dodanie ich laureatom
prestiżu. Silna, rozpoznawalna wśród konsumentów marka pozwala na zbudowanie pozytywnego
wizerunku firmy, co przekłada się w sposób oczywisty na jej przewagę konkurencyjną i na zyski.
Warto jednak podkreślić, że jak wynika z badań przeprowadzonych wśród laureatów konkursów
gospodarczych - bez jakiejkolwiek promocji ze strony firmy związanej z otrzymanym wyróżnieniem,
jej wizerunek nie uległ poprawie, a sprzedaż produktów czy usług pozostała na poziomie podobnym,
co do tej pory. Jednakże instytucje, które w sposób aktywny posługują się tytułem lidera uznały,
że w sposób bezpośredni przełożyło się to na ich pozytywny wizerunek i tym samym na przewagę
konkurencyjną. To samo tyczy się elektronicznej wizytówki, która stanowi dla firmy dużą korzyść - jej
celem jest przede wszystkim pozytywna prezentacja organizacji w sieci, a w związku z tym budowanie
jej dobrego wizerunku. W prosty sposób można zauważyć, że e-wizytówka przedsiębiorstwa na
stronie www.nsk2014.pl wyprzedza publikacje czy wpisy znajdujące się na pozostałych portalach,
często nawet serwisy typu Panorama Firm, których roczny koszt nieraz przekracza kilkaset złotych.
ImaGO! Sp. z o.o. promuje e-wizytówki firm biorących udział w projekcie w różnych wyszukiwarkach,
stąd też stanowią one dla biorących udział w projekcie przedsiębiorstw pewną wartość dodaną.
Żorska spółka przeznacza duże nakłady finansowe na promocję projektu, co przekłada się pośrednio
na promowanie salonów kosmetycznych uczestniczących w konkursie.
Najlepszy Salon Kosmetyczny 2014 w sieci
O prestiżu inicjatywy świadczą również liczne artykuły pojawiające się w Internecie. Piszą o nas
portale takie, jak:
Jak mogę wziąć udział w konkursie?
Firma, która deklaruje chęć wzięcia udziału w konkursie wypełnia specjalny formularz znajdujący
się na stronie www.nsk2014.pl. Po weryfikacji zgłoszenia, zespół ImaGO! Polska kontaktuje się z
właścicielem przedsiębiorstwa, które otrzymuje możliwość uczestnictwa w konkursie na Najlepszy
Salon Kosmetyczny 2014. Konsultanci żorskiej spółki również zapraszają salony urody do udziału w
projekcie. Potencjalny uczestnik projektu zostaje poinformowany o tym fakcie drogą telefoniczną
przez jednego z nich. Aktualnie żadna inna firma w Polsce nie prowadzi tego typu przedsięwzięcia.
Zgłoszenie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Konkursu "Najlepszy
Salon Kosmetyczny 2014".
Zasady Konkursu - REGULAMIN KONKURSU "NAJLEPSZY SALON KOSMETYCZNY 2014"
- Konkurs jest organizowany pod nazwą „Najlepszy Salon Kosmetyczny 2014” i jest zwany dalej: „Konkursem”.
- Organizatorem konkursu jest firma ImaGO! Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach, przy ulicy Dolne
Przedmieście 5, posiadająca numer KRS 0000516268, zwana dalej "Organizatorem".
- W konkursie może brać udział każdy salon kosmetyczny (zwany dalej "Uczestnikiem" lub "Salonem Kosmetycznym") z
miast opublikowanych na stronie Lista Miast oraz bliskich im miejscowości czy regionów.
- Za moment zgłoszenia uczestnictwa uważa się chwilę wysłania do Organizatora wypełnionego FORMULARZA
zgłoszeniowego znajdującego się na stronie www.nsk2014 lub chwilę deklaracji telefonicznej.
- Każdy zgłoszony salon otrzymuje wiadomość mailową, zawierającą pakiet startowy - dane do logowania na stronie
nsk2014.pl. Po zalogowaniu na stronie firma wypełnia swoją elektroniczną wizytówkę będącą prezentacją salonu, która
obejmuje: zdjęcia salonu (nieobligatoryjne), dane teleadresowe, godziny otwarcia oraz informacje na temat świadczonych
usług (ofertę Salonu).
- Koszta pakietu startowego, umożliwiającego udział w konkursie znajduje sie na fakture pro forma wysyłanej drogą mailową.
- Część przychodu ze sprzedaży pakietu startowego zostaje przekazana na poczet : Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą",
KRS 0000037904
- Zwycięzcy konkursu każdego z miast zostaną wyłonieni na zasadzie głosowania, odbywającego sie na łamach serwisu
NSK2014.PL. Na stronie elektronicznej wizytówki każdego z salonów dostępny jest link umożliwiający oddanie głosu na
konkretny salon.
- Przy głosowaniu należy podać swój adres e-mail. Internauci mogą oddawać nie więcej niż jeden głos dziennie,
w ramach tego samego adresu e-mail oraz z poziomu jednej przeglądarki internetowej. Na podany adres e-mail zostanie
wysłany link potwierdzający (tylko za pierwszym razem). Dopiero wtedy Internauta zostanie przeniesiony na stronę
z panelem głosowania w celu oddania głosu.
- Oddając głos na wybrany salon, Internauta zgadza się na przetwarzanie przez organizatora jego danych
osobowych na potrzeby Konkursu. Przekazane przez Uczestnika dane będą przetwarzane w sposób zgodny z Ustawą o
ochronie danych osobowych z dnia z 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. 02.101.926 ze zm.) w celach
statystycznych, administracyjnych oraz marketingowych (w tym w celach reklamowych, badania rynku oraz zachowań
i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług
świadczonych przez ImaGO! Polska Sp. z o.o.). Internauta posiada prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
- Zwycięzcy konkursu każdego z miast zostaną wyłonieni na zasadzie głosowania, odbywającego sie na łamach serwisu
NSK2014.PL. Na stronie elektronicznej wizytówki każdego z salonów dostępny jest link umożliwiający oddanie głosu na
konkretny salon. Każdy internauta może głosować na jeden salon tylko raz na dobę.
- Głosowanie odbywa się w dniach 15.10.2014 00:00:00 do 31.10.2014 23:59:59, lub 03.11.2014 do 16.11.2014, lub
17.11.2014 00:00:00 do 30.11.2014 23:59:59 (zależnie od regionu) na łamach serwisu NSK2014.PL.
- Zwycięzca Konkursu z każdego miasta to firma, która zdobędzie największą ilość głosów online w momencie
zakończenia głosowania.
- Oficjalna lista zwycięzców zostanie opublikowana w terminie do 07.11.2014, lub 21.11.2014, lub 5.12.2014 (zależnie od
regionu) na stronie (www.nsk2014.pl oraz)
nazwamiasta.nsk2014.pl.
- Zwycięska firma w każdym z miast czy regionów otrzymuje tytuł "Najlepszy Salon Kosmetyczny 2014" w swoim mieście.
Dodatkowo, zwycięski salon kosmetyczny otrzymuje pakiet promocyjny obejmujący materiały poświadczające zwycięstwo w
konkursie - materiały promocyjne do umieszczenia w Internecie (zarówno na stronach www, jak i portalach społecznościowych),
grawerowaną statuetkę oraz wykonany na ozdobnym papierze dyplom.
- Akceptując warunki Konkursu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie przez organizatora jego danych osobowych
na potrzeby Konkursu. Przekazane przez Uczestnika dane będą przetwarzane w sposób zgodny z Ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia z 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. 02.101.926 ze zm.) w celach statystycznych,
administracyjnych oraz marketingowych (w tym w celach reklamowych, badania rynku oraz zachowań i preferencji
usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez ImaGO!
Polska Sp. z o.o.). Uczestnik posiada prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
- Salony kosmetyczne mają prawo rezygnacji z konkursu. Za rezygnację uważa się zgłoszenie tego drogą elektroniczną (mail) bądź pocztową.
-
Salony kosmetyczne biorące udział w plebiscycie zobowiązane są konkurować w zgodzie z porządkiem prawnym oraz
zwyczajami i obyczajami współżycia społecznego, a w szczególności nie mogą naruszać ani godzić w:
- prywatność lub innych praw osób lub organizacji, które nie wyraziły na to zgody
- dobre imię innych osób lub organizacji
- zasadę uczciwej konkurencji
- wiarygodność handlową osób lub organizacji
-
Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji uczestnika konkursu w przypadku:
- złamania regulaminu
- proponowania korzyści majątkowych lub osobistych w zamian za oddawane głosy.
Postanowienia końcowe:
- Postanowienia niniejszego regulaminu Konkursu są wyłączną podstawą prowadzenia Konkursu, a ich wykładnia i
interpretacja należy wyłącznie do Organizatorów i jest ostateczna.
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie
warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian poszczególnych czynności konkursowych oraz wyłonienia
zwycięskich Salonów Kosmetycznych z poszczególnych miast i regionów. W takim przypadku, Organizator jest zobowiązany
niezwłocznie podać informacje o tych zmianach.
- Informacje o konkursie dostępne są na stronie: www.nsk2014.pl. Wszelkich informacji udziela Monika Mołdrzyk –
Dyrektor Działu Promocji ImaGO! Polska Sp. z o.o.; e-mail: monika.moldrzyk@imagopolska.pl.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, przerwania lub odwołania Konkursu w przypadku braku bądź
niskiego zainteresowania Konkursem, w szczególności niewielkiej liczby Uczestników, którzy zgłoszą swój udział.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu na Najlepszy Salon Kosmetyczny 2014
Niniejszy załącznik określa definicję "Salonu Kosmetycznego" w rozumieniu konkursu na Najlepszy Salon Kosmetyczny 2014.
- "Salon Kosmetyczny" - przez salon kosmetyczny rozumie się działalność, w ramach której wykwalifikowany personel wykonuje usługi z zakresu kosmetyki, takie jak masaż twarzy, manicure i pedicure, robienie makijażu, a także pozostałe zabiegi kosmetyczne, niezależnie od tego, czy wykonuje je w siedzibie gabinetu kosmetycznego (charakter stacjonarny), czy też u klientów (charakter mobilny).
- "Najlepszy Salon Kosmetyczny" - jest to tytuł nadawany przez Organizatora i potwierdzony dyplomem. Otrzymuje go Salon Kosmetyczny, który uzyskał w danym mieście/powiecie największą liczbę głosów od klientów w czasie określonym w regulaminie.